שיווק בדוא"ל - Get Traffic גט טראפיק

שיווק בדוא”ל

שיווק ודיוור ישיר בדוא”ל לשיפור השירות והמכירות

שיווק בדואר אלקטרוני הוא כלי בעל עוצמה רבה עבור ארגונים, בהנחה ועושים אותו נכון. ערוץ השיווק בדוא”ל טומן בחובו יתרונות רבים, המהווים פלטפורמה נוחה לשיווק, מיתוג וקידום מכירות של חברות וארגונים. כמו כן, מערך שיווק בדוא”ל שנבנה ומנוהל בצורה מקצועית הוא נכס בעל ערך רב לכל חברה.

שיווק בדוא”ל כחלק מהתקשורת השיווקית של הארגון

שיווק ודיוור ישיר בדואר אלקטרוני הוא פן אחד מיני רבים של התקשורת השיווקית של ארגון אל מול לקוחות, ספקים, משווקים וכן בעלי עניין בפעילות הארגון. כנגזרת מכך, שיווק ישיר בדוא”ל לארגונים הוא כלי רב עוצמה, אשר משפיע על השיווק והמיתוג הכולל, משפיע על היקף המכירות באופן ישיר (ועקיף) ומאפשר להרחיב את “נקודות המגע” והאינטראקציה עם קהל היעד.

לכן, שיווק בדוא”ל צריך להיות כחלק מכלל הפעילות השיווקית של הארגון, לתמוך במסרים ובערכים הכלליים שרוצים להעביר ובמקביל לעמוד כערוץ שיווק עצמאי עם מטרות ממוקדות שניתנות למדידה.

 

החשיבות של מתן ערך אמיתי בקמפיינים של שיווק בדוא”ל

אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק בדואר אלקטרוני ללקוחות קיימים ולרשימות התפוצה, הוא הדרישה למתן ערך ותועלת אמיתית למדוורים השונים. רבים מהפרויקטים של שיווק בדוא”ל שיש ברשת הינן חסרי ערך אמיתי, נתפסים כ”מציקים” ובשורה התחתונה פוגעים בחברה.

מניתוח קמפיינים שיווקים שערכנו במהלך השנים, ראינו בצורה ברורה שהשקעה מרובה ביצירת ערך אמיתי לרשימות התפוצה, תוך התאמת תכנים ומסרים לקבוצות שונות משפיעה באופן ישיר על אחוזי פתיחת הדיוורים, ביצוע פעולה רצויה מתוך הדיוור ושיפור במערך השיווקי הכולל של לקוחותינו.

הפתרון המלא לשיווק מקצועי בדואר אלקטרוני

כחברה המתמחה בשיווק באינטרנט ב-360 מעלות, יש לנו הערכה רבה ליכולות של שיווק בדוא”ל כחלק מאסטרטגיות שלשיווק פרסונאלי ממוקד לקוח. השימוש בשיווק ישיר בדוא”ל הוא למטרות רבות וביניהן מכירות, מיתוג וכן לשירות ושימור לקוחות, כשכל אחת מהמטרות מקבלת התייחסות עצמאית עם פעולות ייעודיות נחוצות.

כחלק מכך, אנחנו מספקים שירותי ניהול השיווק והדיוור ישיר בדואר אלקטרוני מלאים, וכוללים בין היתר את המרכיבים הבאים:

  • בניית אסטרטגיה מפורטת לשיווק בדוא”ל בהתאם למטרות והיעדים השונים
  • פיתוח, שיווק והנגשת ההצטרפות אל רשימות התפוצה של הארגון מול קהל היעד
  • תכנון מסרים, דיוורים ומשפכי מכירות לטווח קצר ולטווח ארוך
  • ניתוח מאגרי מידע, פילוח לקבוצות דיוור ולמשתשמים בודדים
  • רשיונות שימוש במערכות דיוור ישיר בדוא”ל מהמתקדמות ביותר בשוק
  • עיצוב הדיוורים Newsletters ודיוורי מכירה
  • קופיריטיינג, תכנים מקצועיים, שיווקיים ומכירתיים לכל מערך הדיוורים
  • אופטימיזציית המרות מתוך קמפיין שיווק בדוא”ל
  • פיתוח שיתופי פעולה לצרכי שיווק ישיר והגדלת רשימות תפוצה
  • מדידה, ניתוח ובקרה של ביצועי הדיוור בדוא”ל
  • ועוד

Share Post :