ניתוח מתחרים - Get Traffic גט טראפיק

ניתוח מתחרים

ניתוח אתרי אינטרנט של מתחרים בזירות תחרותיות

מודיעין עסקי וניתוח פעלויות של מתחרים הן תחום קריטי עבור עסקים שפעולים בזירות תחרותיות, כאשר מידע עסקי נכון ומדויק הינו ערך אדיר עבור השחקנים השונים בשוק. גם בעולם הוירטואלי, לניתוח אתרי אינטרנט ישנה חשיבות גבוהה ביותר, אשר עשוי לספק מידע חיוני והיערכות עסקית-אסטרטגית מצד מתחרים.

שירות ניתוח אתרי מתחרים שאנו מספקים, נחלק בצורה גסה לשני היבטים:

ניתוח אתרים של מתחרים ליצירת יתרונות תחרותיים

ההיבט הראשון הוא ניתוח של מרכיבי האתר, תכולתו, מסרים, ניתוח מודולים טכנולוגיים, תכנים וכד’. שלב זה כולל איסוף ומחקר נתונים ופרמטרים שונים באתר, המשפיעים על הגולשים בו תוך ניתוח מלא של תהליכים ונתיבים באתר למציאת נקודות חוזקה וכשלים.

ניתוח זה מורכב מתבצע בעיקרו ע”י גורמים אנושיים אשר מנתחים באופן עצמאי ובלתי תלוי מרכיבים שונים באתר. צוות המחקר כולל גורמים המגיעים ממגוון תחומים מקצועיים, החל ממפתחי תוכנה, גרפיקאים, קופירייטרים, אנשי UI ועד קבוצת מיקוד המהווה את “הגולש הממוצע”.

בסיום שלב מחקר זה, מופק מסמך המרכז את כלל הנתונים שהתקבלו עם ניתוח מפורט ומדויק של המרכיבים השונים באתרי המתחרים שהוגדרו. כמו כן, צוות החברה מספק המלצות אסטרטגיות ויישומיות בהתאם לתוצאות המחקר.

 

ניתוח אתרי מתחרים בהיבטי SEO 

ההיבט השני של ניתוח אתרי מתחרים הוא ניתוח SEO. ניתוח SEO של אתרי אינטרנט מתחרים, הינו מחקר מעמיק ומורכב אשר נועד לבחון לעומק את רמת תחרות ה- SEO בשוק מסוים, תוך שמספק מידע על טכניקות SEO מתקדמות בהן משתמשים אתרי מתחרים בתהליכי קידום אתר האינטרנט שלהם במנועי החיפוש. קידום אתר בשוק תחרותי מחייבת אותך לזהות את אותם הדברים שהמתחרים שלך לא עושים, ושתוכל באמצעותם ליצור לעצמך יתרונות תחרותיים.

לכן, בין אם הנך פועל בשוק מסוים ובין אם אתה בוחן כניסה לשוק חדש או מיזם אינטרנטי, ניתוח תהליכי SEO של אתרי מתחרים הינו שימושי וחשוב כחלק מהתכנון האסטרטגי והעסקי שלך, תוך שמסייע בתהליכי קבלת החלטות, משפיע לעיתים על תזרים המזומנים העתידי ומאפשר הבנה מעמיקה יותר של ערוץ שיווק מרכזי עבור העסק שלך.

ניתוח SEO של אתרי מתחרים מזהה את אותן נקודות חוזק וחולשה של האתרים המובילים בשוק, תוך שבוחן מאות פרמטרים ומאפיינים שונים המקבלים ביטוי מצד מנועי החיפוש. מחקר זה מורכב הן מניתוח תהליכי SEO המבוצעים באתרי המתחרים (Onsite), והן מתהליכי SEO אשר קיימים מחוץ לאתר (Offsite), ובוחן את סביבת ה- SEO של האתר.

היכולת לזהות קשרי SEO שמנסים להעלים אותם מהרובוטים האוטומטיים של מנועי החיפוש, איסוף הנתונים בצורה נכונה, זיהוי והבנה של טכניקות קידום אתרים המיושמות באתרי המתחרים, בחינת ההיסטוריה של אתרי המתחרים, זיהוי שיתופי פעולה של מתחרים ועוד, הם אלו המספקים ללקוחותינו את המידע הנחוץ לתכנון השיווק האינטרנטי שלהם.

בסיום המחקר בעל האתר יודע מהי רמת ה- SEO הדרושה עבורו בכדי להגיע ליעדים שאותם הוא הציב, הערכת משך זמן פרויקט, טכניקות שעליו להשתמש, יכולת ליצור יתרונות SEO על פני המתחרים ועוד.

היתרון הגדול במחקר זה, הוא שהינך יכול לקבל נתונים עוד בטרם הקמת אתר האינטרנט שלך, תוך ידיעה איזה טכניקות אופטימיזציה עליך לשלב באתר כבר בשלב הבנייה שלו. במידה ואתר האינטרנט שלך קיים, תוכל לדעת אילו נקודות עליך לשפר באתר אשר ישפיעו באופן ישיר על ה- SEO של האתר שלך ברשת.

מחקר זה מתבצע ע”י צוות מומחים בעלי ניסיון עשיר בעולם ה- SEO בארץ ובחו”ל, תוך שילוב גורמי מחקר רלוונטיים נוספים מתוך החברה. כמו כן, המחקר משולב עם ניתוח אתר האינטרנט שלך וכן עם ניתוח השוק האינטרנטי בו הנך פועל.

Share Post :