מדידת פניות טלפוניות - Get Traffic גט טראפיק

מדידת פניות טלפוניות

מדידת פניות והמרות טלפוניות מאתרי אינטרנט ומקמפיינים פרסומיים

מפרסמים רבים וסוכניות פרסום מכירות את הצורך הקיים במדידת המרות שהתבצעו דרך הטלפון, ולא רק אלו שנרשמו בטפסים השונים באתר. מדידת פניות טלפוניות – Call Tracking, זהו שירות חדשני, אשר מספק מידע רב יותר לגבי החזר השקעה (ROI) של קמפיין פרסום ושל ערוצי שיוק שונים. שירות זה ניתן באופן עצמאי או כחלק משירות ניתוח תנועת גולשים – Web Analytics.

 

שירות מדידת פניות טלפוניות, מאפשר לכל מפרסם או בעל אתר לקבל מספרי טלפון שונים, אשר הוא יוכל לשלבם בכל מקום שירצה בכלל פעילויות השיווק OnLine ו-Offline שהוא מבצע. כך, לפי תעוד של המקור בו פורסם מספר טלפון, ניתן יהיה לדעת כמה שיחות נכנסו נכל ערוץ שיווק וכן לעקוב אחר סטאטוסים של הפניות הטלפוניות בכדי לנתח את רלוונטיות הפניות ואיכותן.

איך עובד השירות של מדידת פניות טלפוניות?

השירות הינו פשוט ביותר! כל מפרסם יכול לקבל מגוון מספרי טלפון שונים אשר משמשים אך ורק את הצרכים שלו. המפרסם יכול לבחור היכן הוא רוצה לשלב את מספרי הטלפון הללו, ולהפנות את השיחות הנכנסות ממספרים אלו, אל המחלקות או הגורמים השונים בחברה שלו.

בכל זמן נתון, יכול המפרסם לצפות במספר השיחות שהתקבלו אל כל מספר טלפון, ובכך לנתח את היעילות והכדאיות של אותו ערוץ פרסום. לדוגמא:

מספר טלפון X משולב בדף נחיתה ובמודעות של קמפיין PPC המופיע ב- Google.

מספר טלפון Y משולב בדף הפייסבוק וכן במודעות PPC ב-Facebook.

בדרך זו, יכול המפרסם לדעת לאיזה מספר טלפון חייגו יותר אנשים, להצליב יחד עם נתוני המרה של טפסי לידים ובכך להבין את אפקטיביות הפרסום מכל ערוץ, ואת ההחזר שהוא מקבל עבור ההשקעה שלו.

כמובן שניתן לשלב מספרי טלפון שונים למודעות שונות באותו ערוץ, לשלבם כחלק ממבחני A/B testing, לשלב במודעות Print ועוד.

אנו מזמינים אתכם להתחיל למדוד גם כן את תוצאות הפרסום האמיתיות שלכם בקלות, לנתח את מכלול הלידים הטלפוניים ומהטפסים השונים באתר, ובכך לשפר ולמקסם את הפוטנציאל השיוקי של מערך השיווק שלכם.

למידע נוסף על השירות התקשרו אל 072-2776772

Share Post :