באנר Call Back - Get Traffic גט טראפיק

באנר Call Back

באנר Call Back

כלי טלפוני מתקדם לשיפור יחסי המרה של גולשים > לידים > לקוחות

באנר Call Back הוא כלי טלפוני חכם המוטמע בקלות באתרי אינטרנט, ומאפשר לגולשים ליצור קשר בדרך ישירה ומהירה עם נציגי מכירות או שירות דרך האתר. באנר Call Back מאפשר לגולש להזין את מספר הטלפון שלו (נייד או נייח) והמערכת תחייג אליו באופן אוטומטי, בחינם ובתוך שניות!

באנר Call Back כמגביר יחס המרה ליד > לקוח

רוב הוגלשים באינטרנט המחפשים מוצר או שירות מסוים, משאירים את הפרטים שלהם בכשלושה אתרים שונים בממוצע. כך, שלושה עסקים מתחרים מקבלים פנייה דרך טופס צור קשר באתר, ואז חוזרים ללקוח. באנר Call Back מאפשר לך בעל האתר, ליצור קשר מיידי עם אותו הגולש שהשאיר פרטים, ולהיות העסק הראשון שיוצר קשר עם הלקוח הפוטנציאלי. דבר זה מגביר משמעותית את יחס ההמרה בין ליד באתר ללקוח משלם.

באנר Call Back מאפשר שכל מילוי טופס צור קשר באתר, הופך מייד לשיחה נכנסת במשרד ומקשרת באופן אוטומטי את הגורם המטפל עם הלקוח הפוטנציאלי. בזכות כך, תוכל ליצור יתרון תחרותי משמעותי על פני המתחרים שלך שקיבלו גם הם פניות מאותו הלקוח, ויש לך הזדמנות לסגור ראשון את העסקה.

שילוב באנר Call Back באתר הוא חיוני ביותר, וכמדברים על דפי נחיתה לקמפיינים פרסומיים הוא מקבל אף חשיבות גבוהה יותר, ומשפר משמעותית את יחסי ההמרה של הקמפיין.

באנר Call Back לשיפור מערך שירות לקוחות ותמיכה טכנית דרך האתר

מלבד לשילוב באנר Call Back כחלק מטופס צור קשר קיים, תוכל ליצור שדה ייעודי לטובת הבאנר. כך, כל גולש יוכל להזין את מספר הטלפון שלו באתר שלך, והמערכת תחייג אליו באופן אוטומטי, בחינם ובתוך שניות.  שילוב באנר Call Back כחלק ממערך השירות והתמיכה באתר שלך, הלקוחות יוכלו ליצור עמך קשר בקלות מרבית וכן לעשות זאת בשיחת חינם, ובכך תשפר את מערך השירות והמיכה שלך ללקוחות.

בדרך זו, תוכל לספק לגולשים המבקרים באתר שלך, בין אם הם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים, ליצור קשר בדרך נוספת אשר מעודדת את יצירת הקשר בזכות שיחת החינם, מענה מיידי וללא הגבלות.

מאפיינים שונים של באנר Call Back באתרי אינטרנט

  • ניתן להטמיע בכל דף אינטרנט בקלות מרבית
  • הגדרה של תזמון שיחות דרך באנר Call Back > משך זמן עד לחיוג, שעות פעילות, התנהגות באין מענה ועוד
  • ניתוב שיחות מתוך באנר Call Back לפי מחלקות או גורמים שונים בארגון
  • לא נדרש ידע מקצועי או ציוד קצה ייעודי
  • יכולת לשלב עם נתוני המרות מתוך קמפיינים פרסומיים
  • קבלת דוח נתוני שיחות שהתקבלו דרך באנר Call Back
  • יכולת לעצב באופן חופשי את הבאנר לפי כל צורך או דרישה
  • ועוד

Share Post :